http://tnpu.edu.ua/faculty/psychped/goncharovska-galina-fedor-vna.php?clear_cache=Y
Робоча програма навчальної дисципліни «Основи теорії та практики арт-терапії» для здобувачів вищої освіти освітньої програми «Психологія» спеціальності 053 Психологія галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки.
Метою вивчення навчальної дисципліни «Основи теорії та практики арт-терапії» є формування у здобувачів вищої освіти таких компетентностей:
- здатність вчитися самостійно й автономно, розробляти власну траєкторію саморозвитку упродовж життя;
- здатність приймати обґрунтовані рішення, наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків;
- здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів);
- здатність впроваджувати результати наукових розробок у сфері практичної діяльності;
- здатність розробляти і проводити різні форми навчальних занять, використовуючи активні методи навчання;
- здатність до повного і багатоаспектного використання фахових знань у сфері професійної та науково-дослідної діяльності;
- здатність усвідомлювати межі своєї компетентності та дотримуватися норм професійної етики;
- навички міжособистісного спілкування та роботи в команді у процесі професійної діяльності.
Ключові слова: арт-терапія, метафоричність, триадичність, ресурсність як властивості арт-терапії, самосвідомість, самоактуалізація, діагностична, терапевтична функції арт-терапії,, індивідуальна, групова арт-терапія; «робоча зона», «чиста зона» арт-терапевтичного простору;авторська інтенція, асоціації автора образотворчого продукту, самостійне усвідомлення змістів внутрішнього світу; особистісний символізм, символіка ліній та форм, архетипічні символи, жіночі, чоловічі праформи, емоційне ставлення; перфоманс, зображувальний матеріал, візуальні образи, кольорові комбінації, твори зображувального мистецтва ; символічне поле казки, образність, метафоричність мови, психологічна захищеність, ідентифікація з різними ролями, образами та ситуаціями, рольовий розвиток і трансформація, самосвідомість.