http://tnpu.edu.ua/faculty/psychped/goncharovska-galina-fedor-vna.php?clear_cache=Y

http://www.library.tnpu.edu.ua/index.php/naukometriia/naukovtsi-tnpu/301-alfavitnyi-filtr/h/3204-honcharovska-halyna-fedorivna

Робоча програма навчальної дисципліни «Основи теорії та практики арт-терапії» для здобувачів вищої освіти освітньої програми «Психологія» спеціальності 053 Психологія галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки.

Метою вивчення навчальної дисципліни «Основи теорії та практики арт-терапії» є формування у здобувачів вищої освіти таких компетентностей:

-       здатність вчитися самостійно й  автономно,  розробляти    власну    траєкторію     саморозвитку  упродовж життя;

-       здатність приймати обґрунтовані рішення, наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків;

-       здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів);

-       здатність          впроваджувати    результати    наукових розробок у сфері практичної діяльності;

-       здатність розробляти і проводити різні форми навчальних занять, використовуючи активні методи навчання;

-       здатність до повного і багатоаспектного використання фахових знань у сфері професійної та науково-дослідної діяльності;

-       здатність усвідомлювати межі своєї компетентності та дотримуватися норм професійної етики;

-       навички міжособистісного спілкування та роботи в команді у процесі професійної діяльності.

Ключові слова:  арт-терапія, метафоричність, триадичність, ресурсність як властивості арт-терапії, самосвідомість, самоактуалізація, діагностична, терапевтична функції арт-терапії,, індивідуальна, групова арт-терапія;  «робоча зона», «чиста зона» арт-терапевтичного простору;авторська інтенція, асоціації автора образотворчого продукту, самостійне усвідомлення змістів внутрішнього світу; особистісний символізм, символіка ліній та форм, архетипічні символи, жіночі, чоловічі праформи, емоційне ставлення; перфоманс, зображувальний матеріал, візуальні образи, кольорові комбінації, твори зображувального мистецтва ; символічне поле казки, образність, метафоричність мови, психологічна захищеність, ідентифікація з різними ролями, образами та ситуаціями, рольовий розвиток і трансформація, самосвідомість.