Мета:  ознайомлення студентів з основними підходами до організації психологічної практики та її структурними компонентами як складовими практичної підготовки майбутніх психологів; поглиблення теоретичних знань з психологічних дисциплін; формування готовності до засвоєння практичних умінь та навичок, необхідних для здійснення професійної діяльності; забезпечення інформацією щодо особливостей напрямків та видів діяльності, обумовлених специфікою баз практик.

Завдання:

1. Ознайомити студентів з особливостями та специфікою організації та проведення психологічної практики.

2. Формувати у студентів готовність до використання теоретичних знань та засвоєння практичних умінь та навичок у процесі проходження психологічної практики. 

3. Підготувати майбутніх психологів до роботи з різними категоріями населення у широкому спектрі закладів.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати: основи фундаментальних наук про людину, новітні досягнення психологічної науки, психологію пізнавальних процесів, механізми і закономірності прояву і розвитку пізнавальної діяльності особистості, основи психодіагностики і основні психодіагностичні методики, особливості діагностичної, психопрофілактичної та корекційної роботи, основні види і методи психологічного консультування.;

вміти: використовувати отримані теоретичні знання й уміння на практиці, застосовувати сучасні науково обґрунтовані методи діагностичної, розвиваючої, психокорекційної і психопрофілактичної роботи, проводити психологічне обстеження дитини з метою визначення протікання її психічного розвитку відповідно до вікових норм і забезпечення індивідуального підходу в процесі навчання і виховання, здійснювати науково-дослідну і методичну діяльність по вивченні і впровадженні сучасних досягнень в галузі практичної психології.