Викладач: Литвин Любов Мирославівна - кандидат економічних наук, доцент кафедри філософії та суспільних наук. Науковець ТНПУ ім.В. Гнатюка
Обов'язкова (вибіркова) дисципліна циклу професійної (загальної) підготовки
Електронний курс "Менеджмент і маркетинг в анавлітичній діяльності" призначено для вивчення дисципліни студентами 1 курсу другого (магістерського) рівня підготовки спеціальності 033 Філософія (Аналітика суспільних процесів)
Метою викладання нормативної дисципліни «Менеджмент і маркетинг в аналітичній діяльності» є формування у студентів системи теоретичних знань з менеджменту та маркетингу; отримання ними практичних навичок володіння сучасними методами прийняття управлінських рішень, вміння планувати та розробляти стратегії, проектувати системи управління, аналізувати та оцінювати діяльність компаній і організацій; аналізувати маркетингову діяльність підприємств, порядок вивчення кон’юнктури ринку та проведення маркетингових досліджень.
Ключові слова: менеджмент, прийняття рішень, маркетинг, ринок.