Курс «Актуальні проблеми поведінкової економіки» спрямований на формування у студентів фундаментальних теоретичних знань у сфері психологічних основ економічної поведінки, психологічних моделей прийняття економічних рішень, виявлення причин відхилення від раціонального економічного вибору та врахування когнітивних обмежень економічного агента, дослідження раціональності та ірраціональності, а також труднощів із сприйняттям та аналізом системно складної інформації, що не враховуються неокласичною економічною теорією.

Об’єктом вивчення дисципліни є система чинників та процесів, що обумовлюють економічну поведінку людини в різних ситуаціях.

Мета вивчення навчальної дисципліни: формування знань теорії та практики поведінкової економіки, розуміння поведінкових закономірностей та їх впливу на перебіг економічних процесів, формування на цій основі професійних компетентностей у сфері прийняття економічних рішень.

Головними завданнями курсу є: сформувати у здобувачів вищої освіти вивчення теоретичних положень поведінкової та експериментальної економіки; засвоєння правил, принципів, оволодіння інструментами та методами дослідження впливу поведінкових чинників на прийняття економічних рішень; використовувати знання психологічних закономірностей для передбачення економічної поведінки суб’єктів господарської діяльності; оцінювати варіативність економічної поведінки індивіда і соціальних груп у сфері економічного життя.

Зміст дисципліни «Актуальні проблеми поведінкової економіки» розроблено на основі відповідних положень щодо підготовки фахівців у сфері психології та економіки, норм та традицій вищої університетської освіти, а також профілю освітньо-професійної програми.