«НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ»
Мета та завдання навчальної дисципліни
Метою вивчення навчальної дисципліни «Нові тенденції розвитку німецької мови» є формування здатності студентами розпізнавати у письмових і усних текстах основні тенденції розвитку сучасної німецької мови та розвивати їх вміння пояснювати ці явища на практичних заняттях з німецької мови а також формування у здобувачів вищої освіти таких загальних компетентностей (ЗК):
- здатність до узагальнень, абстрактного мислення, поєднання аналізу та синтезу для розуміння процесів та явищ у галузях лінгвістики, літературознавства та методики навчання іноземних мов і культур, уміння чітко встановлювати причинно-наслідкові зв’язки та приймати конструктивні рішення на основі сформованих загальнолюдських цінностей;
- здатність спілкуватися рідною мовою як усно, так і письмово, лінгвістично взаємодіяти в адекватний і творчий спосіб у всіх різновидах соціальних та культурних контекстів, адаптовувати свої комунікативні дії потребам ситуації;
- здатність до проведення досліджень, пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел, генерування нових ідей, вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми, моделювати проєкти автономно чи в команді, мотивувати людей та досягати спільної мети;
- здатність до письмової та усної комунікації державною та іноземними мовами у всіх різновидах соціальних та культурних контекстів та професійної діяльності, збагачення власного мовлення.
- формувати у студентів наукове уявлення про системний характер лексики німецької мови, висвітлити головні способи номінації в мові, ознайомити з традиційними та новітніми теоріями лексичного значення.
Метою вивчення навчальної дисципліни «Нові тенденції розвитку німецької мови» є також формування у здобувачів вищої освіти фахових компетентностей (ФК):
- здатність критично осмислювати сучасну термінологію, наукові поняття, концепції, методи, технології і засоби навчання іноземних мов і культур, розкривати загальні тенденції, закономірності розвитку методики навчання іноземних мов і культур як науки.
- здатність здійснювати науковий аналіз і структурування мовного / мовленнєвого й літературного матеріалу з урахуванням класичних і новітніх методологічних принципів.
- здатність вирішувати комплексні проблеми у галузі професійної діяльності на підґрунті концептуальних і методологічних знань з лінгвістики, літературознавства, методики навчання іноземних мов і культур, психології і педагогіки вищої школи, методики викладання дисциплін у вищій школі з дотримуванням принципів науковості та інтеграції.