Викладач: Наталія Іванівна Флінта - кандидат географічних наук, доцент кафедри географії України та туризму
Науковець ТНПУ ім. В.Гнатюка.
Вибіркова дисципліна циклу професійної підготовки
Електронний курс призначено для вивчення дисципліни студентами 2 курсу другого (магістерського) рівня підготовки спеціальності 242 Туризм, 014.07 Середня освіта (Географія), 106 Географія.
Мета: Вивчення дисципліни «Іміджологія
та ПР-технології в туризмі» спрямоване на отримання конкретного результату — створення
іміджу особистості, туристичної організації чи продукту з урахуванням
об'єктивних передумов і чинників впливу. Основними завданнями, які мають бути вирішені у процесі вивчення
дисципліни, є вивчення основних понять, систем і
алгоритмів іміджології та ПР; набуття практичних
навичок вирішення конкретних іміджологових
завдань; формування умінь творчого пошуку резервів
удосконалення іміджологової діяльності підприємства.
Ключові слова: іміджологія, імідж, ПР-технології, псевдотехнології, інструментальні засоби.