
Метою практики є формування навичок діагностичної та корекційної роботи з особами різних вікових та соціальних категорій, апробація набутих знань та умінь, використання у професійній діяльності методів і засобів психокорекційної роботи.
Завдання:
− Навчитися діагностувати та проводити аналіз психодіагностичних досліджень.
− Опанувати способи різнобічного вивчення особистісних проблем з метою їх розв’язання
− Набувати вміння розробки психокорекційних програм.
− Добирати конкретні психокорекційні вправи з метою корекції виявлених порушень.
− Використовувати різні методи і види психокорекції в залежності від проблем клієнта.
− Аналізувати динаміку психокорекційного процесу.
− Оцінювати ефективність психокорекційних заходів.
− Створювати наочно-роздатковий матеріал для проведення занять.
− Підбирати матеріал для просвітницьких та профілактичних бесід.
− Навчитися організовувати та проводити просвітницькі та профілактичні бесіди для дошкільників, учнів молодшого шкільного віку, підлітків, старшокласників, батьків та вчителів.