Методистами виробничої практики магістрантів можуть бути всі викладачі кафедри журналістики.
http://tnpu.edu.ua/faculty/fililog/gurnal.php
Відповідальна за організацію проходження практики - Н. Л. Дащенко.
Виробнича практика (магістратура, 1 курс)
Виробничу практику проходять магістранти 1 курсу спеціальності 061 Журналістика.
Виробнича практика належить до вибіркових компонент практичної підготовки.
Мета виробничої практики на першому курсі магістратури варіюється залежно від місця проходження.
Мета і
завдання практики пресової спеціалізація: удосконалення
практичних навичок створення текстів усіх журналістських жанрів; поглиблене
вивчення організаційної, фінансової, творчої роботи редакцій; розширення знань із
дисциплін спеціалізації; збирання матеріалів для написання магістерської
роботи.
Мета і завдання практики телевізійної спеціалізації: поглиблене вивчення
роботи ТРК як цілісної структури; ознайомлення з архівом художньо-публіцистичних
передач; монтаж аудіо- та відеоматеріалів; участь в організації та проведенні прямих
ефірів; особисте написання сценарію телепередачі; розширення знань із дисциплін
спеціалізації; збирання матеріалу для написання магістерської роботи.
Мета і завдання практики радіоспеціалізації: поглиблене вивчення роботи радіокомпанії
як цілісної структури; ознайомлення з інтерактивними жанрами та передачами на
радіо; ознайомлення зі специфікою підготовки та проведення іміджевих акцій
радіоустанови; розширення знань із дисциплін спеціалізації; збирання матеріалу
для написання магістерської роботи.
Мета і
завдання практики у пресслужбах: підготовка і проведення пресконференцій,
брифінгів, інформаційних зустрічей журналістів; підготовка пресрелізів, заяв і
теле-, фото- і аудіоматеріалів для ЗМІ; оперативне розповсюдження в медіа
офіційних повідомлень; підтримка робочих контактів з головними редакторами ЗМІ,
відомими журналістами, впливовими експертами та лідерами думок; участь у
підготовці та проведенні офіційних візитів і робочих поїздок керівників своєї установи
(організації, компанії); проведення моніторингів.
Мета і завдання практики з інтернет-спеціалізації: вивчення
специфіки аудиторії онлайн-видання; ознайомлення із рекламною
стратегією медіа; застосування основних принципів редакторської діяльності до
підготовки й оприлюднення контенту; практикування
різних форм подачі матеріалів.