Викладач:  Литвин Любов Мирославівна - кандидат економічних наук, доцент кафедри філософії та суспільних наук. Науковець ТНПУ ім.В. Гнатюка 

Вибіркова дисципліна 

Електронний курс «Основи маркетингу» призначено для вивчення дисципліни бакалаврами освітньої програми 014. Середня освіта

Мета дисципліни: формування сучасної системи поглядів та спеціальних знань у галузі маркетингу, набуття практичних навичок щодо просування товарів, послуг на ринку з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності організації.

Завдання дисципліни: опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності підприємств, організацій, установ; вивчення способів реалізації основних політик маркетингу; набуття практичних навичок розв’язання маркетингових завдань, здатності до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.


Ключові слова: маркетинг, споживач, ринок, маркетингові дослідження