Викладач: Литвин Любов Мирославівна - кандидат економічних наук, доцент кафедри філософії та суспільних наук. Науковець ТНПУ ім.В. Гнатюка
Обов'язкова (вибіркова) дисципліна циклу
професійної (загальної) підготовки Електронний курс "Менеджмент і маркетинг" призначено для вивчення дисципліни студентами 1 курсу другого (магістерського) рівня підготовки спеціальності 033 Філософія (Аналітика суспільних процесів) Метою викладання нормативної дисципліни «Менеджмент і
маркетинг» є формування у студентів системи теоретичних знань з
менеджменту та маркетингу; отримання ними практичних навичок володіння
сучасними методами прийняття управлінських рішень, вміння планувати та
розробляти стратегії, проектувати системи управління, аналізувати та оцінювати
діяльність компаній і організацій; аналізувати маркетингову діяльність
підприємств, порядок вивчення кон’юнктури ринку та проведення маркетингових
досліджень.
Ключові слова: менеджмент, прийняття рішень, маркетинг, ринок.