Викладач: Жаркова Ірина Іванівна - кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти http://tnpu.edu.ua/faculty/PVPK/zharkova-rina-van-vna.php?clear_cache=Y

Науковець ТНПУ ім. В. Гнатюка: http://www.library.tnpu.edu.ua/index.php/naukometriia/naukovtsi-tnpu/307-alfavitnyi-filtr/zh/3104-zharkova-iryna-ivanivna

Електронний курс призначено для магістрів спеціальності 013 Початкова освіта

Обов'язкова дисципліна циклу професійної підготовки

Метою навчальної дисципліни є підготувати майбутнього вчителя до практичного використання освітніх технологій на уроках відповідно до мети та завдань природничої освітньої галузі Державного стандарту початкової освіти, сформувати його професійну компетентність. Основними завданнями навчальної дисципліни є: формування у студентів уявлення про історію становлення й розвитку технологічної освіти; обґрунтування психолого-педагогічних умов формування в учнів початкової школи природничої компетентності на основі поетапного засвоєння різних видів знань; розкриття особливостей організації процесу навчання природознавства під час використання різних освітніх технологій; розкрити зміст та методику використання різних освітніх технологій у процесі вивчення природничого матеріалу. У результаті вивчення навчальної дисципліни магістранти засвоять теоретичні аспекти освітніх технологій навчання природознавства в початковій школі, види сучасних освітніх технологій у природничій освіті початкової школи. Вони будуть вміти методично грамотно вибрати освітні технології для проведення уроку відповідно до змістових ліній природничої освітньої галузі, формувати мислення та особистість учня відповідно до вимог типової освітньої програми.

 Ключові слова: освітня технологія, дидактичні умови реалізації освітніх технологій, інтерактивне навчання, види інтерактивних технологій навчання, технологія організації навчальної проектної діяльності, види навчальних проектів, технологія різнорівневого навчання (рівневої диференціації), ігрові навчальні технології.